Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J79a49k77u27b 21H46o28z71a

12. 9. 2019 7:54

A co Kung-fu hustle? To je teprve záležitost pro znalce.

0 0
možnosti

J81a70n 94P33o10l25á27k

12. 9. 2019 12:19

A ještě Hrdina s Jet Li

0 0
možnosti

S filmy je to zajímavé. Horory, přes žraloky, hady a sopky - Člověk si řekne, je to tam hrozné - Ještě se mi nežije tak špatně ! Podobně změna režimu. Dříve akcent na kolektivní rozum, sílu - Všude na ZDŠ visel obraz Lenina. Stojí na nějakém vyvýšení, kolem lid, prapory = Jedinec sjednocuje masy. Rambo, přesný opak - Individualismus. Masa není ničím = Jedinec je vším. Pak jakási vyváženost, doba Belmonda. Obratný jedinec dobra, pronásleduje zlo + nějaký humor k tomu ...

Specifika bojových umění! Atraktivní samo o sobě, v čele s "Praotcem Bruce Lee" ! Doba prvních videopřehravačů - Já užasle hleděl na rozkopnutí lustru nohou a obrátku jeho těla o 360 stupňů s využitím oblouku v místnosti. Člověk se s tím nadšeně ztotožnil a tak rovněž hravě pobíjel padouchy! Jsem názoru, že sledování nemá nic společného s mírou vzdělán, naopak. Život je složitý, proč ještě usedat a trápit se prožíváním dalšího dramatu, netoliko nekonečné řady Růžové ohrady ! U těchto akčních filmů se z velkého kluka opět stává ten malý ! Poznámka do závěru - U hororů si zkuste vypnout zvuk! To napětí zcela ztratí svůj smysl ! Fikaně nakomponované emoce člověka do samotného příběhu ... Klasika, klasiky - Člověk se chce bát - být ošálen. Pak se rozradostní, že jeho obývák je hezký, bezpečný ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Karma, neznám všechny, ale některé z nich jsou peckyR^

1 0
možnosti

Ja bych tam zaradil jeste Zrada a pomsta 1986.

1 0
možnosti
Foto

Panebože a na to jste studoval na Institutu politických studií v Paříži...? Já mám tedy jen učňák v Letňanech, ale jako filmový divák jsem trochu náročnější...8-o

0 2
možnosti
Foto

Každý máme jiný vkus a nezáleží to na vzdělání. Osobně než bych se díval na náročné umělecké filmy pustim si raději policii modrava nebo kobru 11. A mám vysokoskolske vzdělání

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS